Skip to main content

Old Particular lanceert een nieuwe Douglas Laing’s Delicious Desserts campagne

By 9 June 2016Nieuws
Douglas Laing's Delicious Desserts

Old Particular lanceert “ Douglas Laing’s Delicious Desserts ” campagne om haar Single Cask Single Grain series in de spotlights te zetten.

Douglas Laing’s Delicious Desserts

Deze maand lanceert Douglas Laing een nieuw marketing platform Douglas Laing’s Delicious Desserts om de groei zin kernassortiment, OId Particular, wat meer te ondersteunen. De nieuwe geïntegreerde campagne zal aan de oorsprong liggen van een reeks innovatieve activiteiten die wereldwijd uitgerold zullen worden. De campagne zal zowel reclame, digitaal, PR en on- en off-trade marketing overspannen.

Douglas Laing is ondertussen bekend voor zijn uitgebreide waaier aan Single Grain casks, variërend van 12 tot 50 jaar our. De nieuwe campagne zal de handel ondersteunen bij het aanbieden van deze weelderige zoete stil van Scotch Whisky aan klanten.

De Single Grain geniet ondertussen van een groeiende belangstelling en populariteit onder whisky liefhebbers, en het Douglas Laing team gelooft hartstochtelijk in de universele aantrekkingskracht van zijn typische crème brûlée en karakter van zoeten vanille.

Van creatieve recepten over food pairing, tot suggesties m.b.t. evenementen en wedstrijden … de Douglas Laing’s website, Facebook, YouTube, Twitter en Instagram zullen gebruikt worden om het thema van de desserts de komende maanden tot leven te brengen.

Om de horeca verder te ondersteunen zal Douglas Laing een aantal van zijn Old Particular Single Grain whisky gebruiken bij dessert pairings. Op die manier kunnen consumenten de zoetere kant van Scotch beleven in combinatie met overheerlijke desserts.

Unieke zintuiglijke sampling activiteiten en een roll-out van Old Particular Grain toolkits bij geselecteerde off-trade accounts zullen ook plaatsvinden. Th activiteiten zullen de consument toelaten om de diepgang van Old Particular Single Grains te verkennen in combinatie met een zoete verwennerij.

Jenny Rogerson, Marketing Manager at Douglas Laing, comments: “We are excited to be really showcasing our Old Particular Single Grain casks and giving them the attention they deserve. The spirit is truly excellent and a firm favourite with trade and consumers alike. This campaign allows us to bring to life the Grain and dessert pairing in an innovative, fun and memorable way – combining two of life’s greatest indulgences – desserts and Whisky!”

Bijkomende informatie kan je terugvinden via de Douglas Laing social media accounts: Website, Facebook, Twitter, Instagram en YouTube

Stefaan Lesage

Software Developer / geek / blogger / (amateur)fotograaf / podcaster (Tech45) / Sci-Fi & fantasy lover en natuurlijk Whisky liefhebber.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.